Panaszok

 
 
 
email info@streetjoy.hu mobil +421 948 509 122
 
 
 
 

Reklamácio

zabályzataJótállási időMinden termékre ervényes a törvényböl adódóan 24 hónapos garancia. A  vásarló igazolja a termék eredetét az áruszámlával, amely úgyszintén szolgál mint a szálitási és garancia levél. Ezért a vásárlo köteles ezt az okiratot megőrizni  a jótálás határideéig. Jótálás  a termék elküldésével kezdődik.A reklamácio vonatozik a:Minden nyilvanvaló vagy rejtett hiba az árucikken, amelyek nemhozhatók összefugésbe a termék muködésével, hasznos vagy esztétikus tulajdonságaval.A reklamáció nemvonatkozik a:Ha a kár az árucikken vagy a hiba utólag hagyományos használat közben vagy helytelen használat közben történt.Ha rossz terméket kapot:Abban az esetben, ha más terméket  kapot mint amijet rendelt, értesítsen minket a vásárlói  szervizünkön. A hejtelen terméket küldjék vissza a mi címünkre és mi önnek  kicseréljük az ön által választott termékre vagy ha nemlesznek elérhetóek a termékek, akkor a pénzt átutaljuk az ön bankszámlájara.Hogyan kell visszaküldeni  a reklamált  árucikketHa gyártási hibát vettek észre a terméken, a nevezett terméket küldje vissza az ön költségére a mi címünkre együtt a fenymásolt számlával és kitöltöt reklamácios lappal. A reklamácios lapon muszáj pontos, aprólekos leírast tenni a hibájárol a terméknek amit  ön reklamál.Reklamáció intézéseA reklamácios eljárás azzal a nappal kezdödik amelyiken a szolgáltató átveszi a terméket és végzodik azzal a nappal amelyiken elküldi a szolgáltató a már elrendezet reklamációt visza a vásarlónak. A felhatalmazott reklamácio elintézodik 30 napon belül a reklamáció kézhezvételétöl számítva ezekel a lehetöségekel:1. uj termék küldésével2. pénz viszaadásával a reklamált termékértA reklamációt az alábi címre küldjék: 

Altcore s.r.o.
Sreznevského 20
83103 Bratislava
Szlovakia